Trassel Innan För Evigt
Det skulle kunna vara början på Rapunzels ”leva lycklig i alla sina dagar”, men detta sagoslut är inte exakt vad hon drömde om att det skulle bli. Medan Eugene snabbt anpassar sig till sitt nya liv med kunglig lyx, upptäcker Rapunzel att det är svårare än hon trodde att anpassa sig till livet som prinsessa i Corona. Överväldigad med nya ansvarsområden, flyr Rapunzel med sin vän och hembiträde, Cassandra, för en natt av frihet som leder till återvändandet av Rapunzels långa blonda hår. Kan hon acceptera allt det representerar?