7 Toughest Days
Äventyraren Dwayne Fields pressar sig själv till sina gränser och försöker ta sig ut ur världens tuffaste områden på bara sju dagar.
Äventyraren Dwayne Fields tar sig an jordens mest ogästvänliga världar under deras allra tuffaste tid – ett ”dödligt fönster” när episka naturkrafter kombineras. Han har bara sju dagar på sig att guida sig själv och sin kameraman till civilisationens säkerhet och övervinna fysiska och psykiska utmaningar av episka mått, som ligger i hans väg.