America's Funniest Home Videos: Animal Edition
NatGeo möter AMERIKAS ROLIGASTE HEMVIDEOR i det ultimata nya djurprogrammet med roliga husdjur, fantastiska vilda djur och allt däremellan.
NatGeo möter AMERIKAS ROLIGASTE HEMVIDEOR i en osannolik sammanställning med lustiga husdjur, fantastiska vilda djur och allt däremellan. Från villaträdgården till savannen umgås vi med djur som får oss att skratta, dra efter andan och le, vilket ger oss en unik blandning av humor och förundran ... alltsamman med Alfonso Ribeiro som värd.