Bästa vänner när som helst
När deras forskarstudent-vän Barrys uppfinning går fel får bästa vännerna Cyd och Shelby förmågan att hoppa framåt och bakåt i tiden när de vill – och ibland till och med när de inte vill!
När deras forskarstudent-vän Barrys uppfinning går fel får bästa vännerna Cyd och Shelby förmågan att hoppa framåt och bakåt i tiden när de vill – och ibland till och med när de inte vill! Bästisarna genomgår vänskapens alla kast och vändningar och måste välja mellan att rätta till misstag i det förgångna eller få en glimt av framtiden. Cyd och Shelby måste bemästra sina nya förmågor, hantera Shelbys busiga tvillingbröder Bret och Chet – och manövrera genom igår, idag och i morgon!