De Wit, Rosé en Roodtrip
Den ledande vinexperten Harold Hamersma och författaren/skådespelaren Ronald Giphart har varit vänner i flera år. I denna förtjusande nya serie lämnar den charmiga duon studion bakom sig och ger sig av på en roadtrip för att utforska kända vinregioner.