Finding Alice
När hennes man plötsligt dör efter att ha fallit illa, blir Alice ensam i huset som hennes älskade har byggt. Den märkliga bostaden, på samma gång underbar och mystisk, gör det inte lättare för Alice att hantera hans brutala bortgång.
När hennes man plötsligt dör efter att ha fallit illa, blir Alice ensam i huset som hennes älskade har byggt. Den märkliga bostaden, på samma gång underbar och mystisk, gör det inte lättare för Alice att hantera hans brutala bortgång. Medan hon kämpar för att ens hitta kylskåpet upptäcker den unga änkan att hennes man efterlämnade många skulder och andra hemligheter som hon måste hantera.