Hitler's American Battleground
Bara veckor efter Pearl Harbor anföll nazisternas ubåtar amerikanska fartyg inom synhåll från North Carolinas kust, och lämnade ett spår av död och förstörelse i sitt kölvatten. Den här serien skildrar den här i princip okända konflikten genom att följa en grupp marinarkeologer på ett historiskt uppdrag, där de gör den bortglömda kyrkogården till en skyddad fristad till de stupades ära.