Lab rats: Elitstyrkan
Chase och Bree måste nu gå samman med Kaz, Oliver och Skylar och bilda "Elitstyrkan" som för samman det bästa av övernaturliga krafter (gjorda på mekanisk väg) och superkrafter.
Efter att den ondskefulle androiden Marcus Davenport besegrats på Den Övernaturliga Ön, ger Donald Chase och Bree ett ett nytt uppdrag. Supersjukhuset har förstörts av två formbytare, på hämnduppdrag mot alla superhjältar. Chase och Bree måste nu gå samman med Kaz, Oliver och Skylar och bilda den nya "Elitstyrkan", som för samman det bästa av övernaturliga krafter och superkrafter. De här hjältarna måste lära sig att samarbeta som ett team med uppdraget att skydda Centium City. Tillsammans svär de på att hitta skurkarna och göra världen säker.