Piff och Puff: Parkliv
Två små bråkstakar upplever äventyr medan de försöker leva ett gott liv i en stadspark. Den nervöse och orolige Piff och avslappade drömmaren Puff är ett perfekt omaka par: de är bästa kompisar, samtidigt som de gör varandra galna. Under sitt eviga sökande efter ekollon får de sällskap av Pluto, Butch och andra ikoniska Disneyfigurer samtidigt som de slår tillbaka mot stora och små översittare.