Quack Pack
Den här tecknade serien är uppföljningen till 1980-talets "DuckTales". Den fortsätter att skildra Knatte, Fnatte och Tjattes äventyr. Nu är de tonåringar och bor med sin farbror Kalle Anka och tillbringar sin tid med att göra sin farbror olycklig med sina upptåg.
Den här tecknade serien är uppföljningen till 1980-talets "DuckTales". Den fortsätter att skildra Knattes, Fnattes och Tjattes äventyr. De är nu tonåringar och bor med sin farbror Kalle Anka. De tre tillbringar sin tid med att göra sin farbror olycklig med sina upptåg och med att hamna i trubbel på andra sätt. Kalle arbetar som kameraman tillsammans med Kajsa, som är reporter. Gruppen reser världen runt och letar efter det stora scoopet.