Rosewood
Dr Beaumont Rosewood, jr, är stans främsta privata patolog. Rosewood är briljant, cool och har massor av karisma. Han slår sig ihop med den stentuffa kriminalpolisen Annalise Villa för att avslöja ledtrådar som ingen annan upptäcker, och hjälpa Miamipolisen lösa stans mest utmanande fall.