Sulphur Springs hemligheter
Griffin Campbell och hans familj flyttar till det gamla Tremont hotell i staden Sulphur Springs. Hela staden tror att hotellet är hemsökt av spöket efter en flicka vid namn Savannah, som försvann för över 30 år sedan. När Griffin och hans nya bästa vän Harper försöker lösa mysteriet med vad som hände med henne hittar de en portal som låter dem resa tillbaka i tiden, där de får reda på att hemligheten med att lösa mysteriet är att träffa Griffins egen pappa!