The Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Kaos råder på planeten när fängelsesystemet för superskurkar slutar fungera…och alla fångarna släpps lösa samtidigt. Hjältarna står inför ett enormt angrepp från superskurkar som törstar efter hämnd.
Kuben. Det stora huset. Valvet. Det är högsäkerhetsfängelser som ska hålla superskurkarna i schack. Genom åren har Thor, Iron Man, Captain America, Hulken, Hawkeye, Black Panther, Ant-Man, Wasp och andra hjältar hjälpt till att fylla de här fängelserna med världens farligaste brottslingar med superkrafter. Kaos råder på planeten när fängelsesystemet för superskurkar slutar fungera...och alla fångarna släpps lösa samtidigt. Hjältarna står inför ett enormt angrepp från superskurkar som törstar efter hämnd. Hjältarna är överväldigade. En eller två kan de hantera, men 75 stycken? Ensamma har de ingen chans, men tillsammans kan Avengers göra skillnad.