The Wizard of Paws
Med hjärtvärmande berättelser om bedårande djur som övervinner oddsen, följer Wizard of Paws husdjursprotespionjären Derrick Campana när han ger djur med olika besvär en andra chans. Derrick får samtal från hela USA – och från så långt borta som Bhutan – och tar sig an uppgiften att skapa skräddarsydda proteser som får djur med saknade eller deformerade lemmar tillbaka på fötterna igen.