Up Here
En musikalisk romantisk komedi som utspelar sig i New York City 1999, som följer den extraordinära historien om ett vanligt par när de blir förälskade och stöter på en värld av minnen, tvångstankar, rädslor och fantasier som lever i deras huvuden. Det får dem att inse att det största hindret för att hitta lycka tillsammans kanske bara är de själva.