Koala Man
KOALA MAN följer den medelåldrige pappan Kevin och hans titulära hemliga identitet, vars enda superkraft är en brinnande passion för att följa regler och undanröja småkriminalitet. Koala Mans mål är att städa upp staden Dapto, och han lockar ofta in sin frustrerade familj in i hans alltmer bisarra äventyr.