KL. 12.00-13.00
När ett mordförsök görs mot sergeant Eric Carter efter hans hemkomst från ett uppdrag att döda terroristledaren Bin Khalid upptäcker han att han och hans medsoldaters identiteter har äventyrats.
När ett mordförsök görs mot sergeant Eric Carter efter hans hemkomst från ett uppdrag att döda terroristledaren Bin Khalid upptäcker han att han och hans medsoldaters identiteter har äventyrats. Carter anlitar hjälp av den tidigare CTU-direktören, som var en av få som kände till soldaternas identiteter, för att avslöja ett terroristnätverk och stoppa en förödande terrorattack på USA:s mark.