2000-talets största tragedier
När det efterlängtade millenniet närmade sig kunde få ha förutsett att 2000-talet skulle ha blivit riktigt så drabbat av tragedier.
När det efterlängtade millenniet närmade sig kunde få ha förutsett att 2000-talet skulle ha blivit riktigt så drabbat av tragedier. När Internet och World Wide Web sätter nyheter och information rakt i händerna på vanliga människor skakas världen av en till synes aldrig sinande ström av chockerande katastrofer i monumental skala, från förstörelsen av Twin Towers 2001 och tsunamin i Asien 2004 till Michael Jacksons död 2009.