50 Liters Life
50 Liters Life" dokumenterar Sydafrikas värsta torka (2015–2018), som leder till en drastisk reduktion av vatten till 50 liter per dag och person. Medan medborgarinsatser ger resultat, kvarstår utmaningar inom bl.a. jordbruket vilket leder till omfattande tvister. Kapstadens innovativa åtgärder ger globala lektioner om vattenbesparing och livsstilsanpassning. Kan 50 l om dagen vara hållbart?