An Irish Goodbye
Två främmande bröder tvingas återförenas efter sin mammas plötsliga död. Turlough återvänder till sin familjs gård i Nordirland med planer på att sälja fastigheten, men när han och hans bror Lorcan upptäcker en ofullständig bucket list tillhörande deras mamma, tar syskonens smärtsamma återförening en helt annan riktning.