Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp berättar den obeskrivna historien om polisutredningen av rånet i Hatton Garden, Storbritanniens största inbrott. Genom att intervjua nyckeltjänstemän, använda dolda polisövervakningsfilmer och lyssna på gängets hemligt inspelade konversationer tar filmen oss in i en av Flying Squads längsta och mest utmanande uppdrag.
Ross Kemp berättar den obeskrivna historien om polisutredningen av rånet i Hatton Garden, Storbritanniens största inbrott. Genom att intervjua nyckeltjänstemän, använda dolda polisövervakningsfilmer och lyssna på gängets hemligt inspelade konversationer tar filmen oss in i en av Flying Squads längsta och mest utmanande uppdrag. Kemp avslöjar också utredningens inre arbete och kastar nytt ljus över Kenny Collins, gängets utkik, i sin första tv-intervju någonsin. Collins berättar den inre historien om inbrottet och pratar om sin fällande dom för allra första gången.