PORTRAITS DE VOYAGE : MOSCOU - À la Recherche de Laïka
I det här avsnittet utforskar vi den ryska huvudstaden Moskva för att hedra Laika. Den sovjetiska rymdhunden var den första som for i en omloppsbana runt jorden.