Parting Gift
En vecka innan Polly ska börja universitetet blir hon vän med en hemlös man som en gång spelade i ett obskyrt band som hennes avlidna far gillade. Genom deras interaktioner får Polly ett nytt perspektiv på sitt förflutna.