Plan B
Efter en ångerfylld första sexuella upplevelse, har den ordentliga högtadieeleven (Kuhoo Verma) och hennes slappa kompis (Victoria Moroles) 24 timmar på sig att leta efter ett dagen-efter-piller i hjärtat av Amerika.