Tender Age
Sextonåriga Diane lever helt och hållet genom mamman Sophie. Deras symbiotiska förhållande börjar bli alltmer besvärande för tonåringen.
Sextonåriga Diane lever helt och hållet genom mamman Sophie. Deras symbiotiska förhållande börjar bli alltmer besvärande för tonåringen. I skolan vill hon vara lika älskad som hon är hemma. Hon uttrycker sina begär på ett märkligt sätt, som att utföra en gentjänst för en titt på toaletten. Hon är högljudd, provokativ och söker uppmärksamhet. Den unga flickan vill visa vad hon går för och leva som en vuxen för en helg.