The Housewife & the Shah Shocker
Lär er om anklagelserna mot “The Real Houswives of Salt Lake City”-medlemmen Jen Shah och hennes inblandning i telemarketingförsäljning.
Tittare har länge undrat hur Jen Shah, stjärnan från ”The Real Housewives of Salt Lake City” betalar för sin lyxiga levnadsstil. Snart spreds teorier när hon blev anklagad för att ha hållit i en telemarketingförsäljning-bluff som lurade äldre på deras livsbesparingar.