True Story
James Franco och Jonah Hill har huvudrollerna i den här spännande thrillern om en man anklagad för att ha mördat hela sin familj och den vanärade tidningsreportern som han påstår sig vara - tills han åker fast.
James Franco och Jonah Hill har huvudrollerna i den här spännande thrillern från författaren och regissören Rupert Goold, baserad på Michael Finkels isande historia ur verkliga livet. När en vanärad journalist på New York Times (Hill) får reda på att Christian Longo, en man anklagad för att ha mördat sin familj, påstår sig vara honom, blir han nyfiken och börjar träffa Longo. Men allt eftersom tiden går inser Finkel hur farlig Longo verkligen är.