Truth and Lies: The Last Gangster
En intervju med en av maffiahistoriens mest ökända torpeder, Sammy "The Bull" Gravano. I åratal kontrollerade han och John Gotti, familjen Gambinos ledare, delar av New Yorks ekonomi med rädsla och hot, men hans lojalitet till "familjen" kom med ett förödande pris.