Women of 9/11: A Special Edition of 20/20 with Robin Roberts
Från de hjältemodiga kvinnorna som riskerade allt för att hjälpa till, till de som mirakulöst överlevde, som Genelle Guzman-McMillan, den sista personen att grävas ut levande under World Trade Center-bråtet efter 27 timmar, och kvinnorna vars hjärtan krossades; de har alla funnit ett band av trauma, sorg, och efter 20 år, anmärkningsvärd styrka.