A Cinderella Story
En forskare på NASA ber Walter om hjälp. Han vill hitta skon som hör ihop med den röda stilettklacken en kvinna han träffade på en bar lämnade efter sig.
En forskare på NASA ber Walter om hjälp. Han vill hitta skon som hör ihop med den röda stilettklacken en kvinna han träffade på en bar lämnade efter sig. Walter använder skon för att hitta kvinnan, men upptäcker då hennes chockerande hemlighet, vilket utsätter hans eget liv för fara. Samtidigt avslöjar Willa Leos mörka familjehemlighet, men när hon försöker gottgöra honom hamnar hon bara i ännu mer trubbel.