The Girl From Chicago
Jake, Jemma och Kevin organiserar en protestaktion på campus. Emmett och Tiff sätter nya gränser för sitt förhållande. Imani smider planer för att frita en tjej från 63rd St. Mobs tillhåll. Nina blir misstänksam mot Dre. Jade ger Emmett oväntade nyheter.
Jake, Jemma och Kevin organiserar en protestaktion på campus. Emmett och Tiff sätter nya gränser för sitt förhållande. Imani smider planer för att frita en tjej från 63rd St. Mobs tillhåll. Dres återkommande försvinnanden gör Nina misstänksam. Jade ger Emmett oväntade nyheter.