A Murder of Crows
Medan Raylan undersöker den kriminella familjen Crowes roll i försvinnandet av en korrupt kustbevakningsofficer från Florida, återupplivar Boyd en misslyckad drogaffär för att förhindra att Avas mordfall går till rättegång.