Hell's Kitchen
En vampyr kidnappar New York-bor på nätterna och håller dem fångna i kloakerna. Reid tar ett beslut i fängelset som påverkar honom själv och andra interner.
En vampyr kidnappar New York-bor på nätterna och håller dem fångna i kloakerna. Reid tar ett svårt beslut i fängelset som påverkar honom själv och andra interner starkt.