Ad Astra
Astronauten Roy McBride (Brad Pitt) reser till solsystemets yttre gräns för att finna sin försvunne far och avslöja ett mysterium som hotar vår planets existens.
Astronauten Roy McBride (Brad Pitt) reser till solsystemets yttre gräns för att finna sin försvunne far och avslöja ett mysterium som hotar vår planets existens. Hans resa kommer att avslöja hemligheter som utmanar den mänskliga existensens natur och vår plats i kosmos.