Life Support
I det här avsnittet, som berättas ur Coopers perspektiv, får vi följa honom från befruktelseögonblicket och genom ett otäckt bråk med Charlotte, vilken oavsiktligt hotar deras trillingars liv.
I det här avsnittet, som berättas ur Coopers perspektiv, får vi följa honom från befruktelseögonblicket och genom ett otäckt bråk med Charlotte, vilket oavsiktligt hotar deras trillingars liv. Samtidigt tröstar Violet en vän som får rådet att stänga av sin partners respirator.