En kväll i sitt näst intill öde lägenhetskomplex i dagens London möter Adam av en tillfällighet sin mystiska granne Harry som rubbar hans vardag. Adam och Harry kommer allt närmare varandra och samtidigt dras Adam tillbaka till sitt barndomshem där det verkar som om hans sedan länge döda föräldrar båda lever och ser lika gamla ut som dagen de dog över trettio år tidigare.