Animal Instincts
118:e rycker ut när en fågelskådare fångas under ett träd. Chimney står inför en vild tur när han tar hand om en berusad förare. Maddie hjälper en mamma och hennes unga dotter när en missbrukande pappa dyker upp i deras hus. Eddie tar Christopher på bar gärning när han ljuger. Buck börjar ett år med "ja till möjligheter" och får omedelbart ett intressant förslag från en före detta rumskamrat.