Army of One
Mellie planerar att utse Jack till sin nya personalchef, vilket får Olivia att göra allt för att det inte ska ske. Under tiden på QPA bestämmer Abby, Huck och Charlie att det är dags att försöka hitta nya klienter och deras första uppdrag innehåller överraskande information.