Assassin's Creed
Michael Fassbender spelar huvudrollen i den här actionfilmen baserad på det berömda tv-spelet om en man som upptäcker att han härstammar från en rad lönnmördare.
Michael Fassbender och Marion Cotillard spelar huvudrollerna i den här actionfilmen baserad på det berömda tv-spelet. Callum (Fassbender) upptäcker att han härstammar från en rad lönnmödare med hjälp av en teknik som låser upp minnen. Han lär sig dödliga färdigheter för att bekämpa den onda Tempelherreorden.