Assembled: The Making of Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Följ med skådespelarna och medarbetarna i en djupdykning om skapandet av "Ant-Man and The Wasp: Quantumania". Med detaljerade bakom-kulisserna-bilder och djuplodande intervjuer visar Assembled hur en fantastisk ny värld skapades för bioduken.
Med detaljerade bakom-kulisserna-bilder och djuplodande intervjuer med skådespelare och medarbetare visar det här avsnittet av Assembled hur det fängslande äventyret "And-Man and The Wasp: Quantummania" blev till. De tidigare filmerna i "Ant-Man and The Wasp"-trilogin utspelade sig främst på San Franciscos slingrande gator, men nu dras tittarna med till en värld som bara har antytts tidigare - kvantvärlden. Ta del av hur det tog ett helt år och kolossala mängder fantasi för att skapa denna bisarra och fantastiska mikrovärld. Hör Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer och nytillskottet Kathryn Newton berätta om utmaningarna och framstegen när de skildrade sina hjältekaraktärer. Men pass på, för det vimlar av skurkar i kvantvärlden. Regissören Peyton Reed och skådespelaren Corey Stoll berättar om hur man blåste liv i en surrealistisk seriekaraktär som alla älskar att hata - M.O.D.O.K. Men huvudattraktionen bland skurkar är förstås ingen mindre än Kang erövraren. Den framstående skådespelaren Jonathan Majors berättar om de unika processer han använde för att gestalta Marvel Studios nästa stora fiende. Allt detta och mer därtill kan tittarna se fram emot i det här avsnittet.