Baby på vift
Baby Bink är älskad av sina föräldrar, bor på en herrgård och ska vara med i tidningen. Det vill säga, innan han blir kidnappad av tre tjuvar, utklädda till fotografer! Men dumbomarna har svårt att hålla koll på den lilla rackaren som alltid är ett steg före dem i denna roliga komedi med Joe Mantegna och Lara Flynn Boyle.