Baby Sharks
Till och med de största, snabbaste och mest våldsamma rovdjuren börjar...som bebisar. Babyhajar är söta, men de måste växa upp snabbt. För av mer än 500 hajarter finns det inte en enda förälder som stannar kvar för att hjälpa till att uppfostra dem. Hajar finns i alla hav över hela planeten och har utvecklat utomordentliga sätt för att bära sina ungar och föda – och för babyhajarna…att frodas.