Baby On Board
Mitch och Cam har upplevt en känslomässig bergochdalbana i jakten på att adoptera ett barn till. Deras senaste försök tvingar dem att ta med Gloria som översättare, vilket betyder att Jay och Manny måste sitta barnvakt åt Lily, som har en stor dansuppvisning på gång. Claire och Phil har ett stolt föräldraögonblick när de skickar Alex till sin första bal, men det varar inte länge när Haley berättar om sina framtidsplaner.