Bee Season
Richard Gere spelar huvudrollen i denna gripande berättelse om en far som är besatt av att träna sin begåvade dotter för den nationella rättstavningstävlingen.
Richard Gere spelar huvudrollen i denna gripande berättelse om en far som är besatt av att träna sin begåvade dotter för den nationella rättstavningstävlingen. Eliza Naumann (Flora Cross) visar en sådan fantastisk gåva för att stava de ord hon får höra, att hennes far Saul (Gere) insisterar på att träna henne själv. Men när Elizas framgång fortsätter att växa börjar Sauls nyvunna hängivenhet orsaka stora förändringar som påverkar hela familjen!