The Locket
På vägen till Long Island för deras bröllopshelg, upptäcker Robin och Barney en häpnadsväckande familjehemlighet.
På vägen till Long Island för deras bröllopshelg, upptäcker Robin och Barney en häpnadsväckande familjehemlighet. Marshall ser nånting på nätet som får honom att ändra planer för sin resa österut, och Lily konfronterar Ted om att han måste släppa Robin.