Smells Like Teen Spirit
Mordet på en mobbartjej i high school driver Castle tillbaka till ett av hans många lärosäten, där han blir perplex av att få veta att bevisen pekar mot en överraskande förövare - en tonåring som behärskar telekinesi.
Mordet på en mobbartjej i high school driver Castle tillbaka till ett av hans många lärosäten, där han blir perplex av att få veta att bevisen pekar mot en överraskande förövare - en tonåring som behärskar telekinesi och får honom och Beckett att tro att de befinner sig i filmen "Carrie" på riktigt.