Blaze of Glory
När en dödssjuk före detta bedragare kopplas till ett bankrån måste Art och Raylan hitta honom innan han och hans unga hantlangare kan slå till igen. Men jakten kompliceras när Winona oroar sig för att en hundradollarsedel som hon tog från ett skåp i ett bevisrum kommer att spåras tillbaka till henne efter att den tagits i rånet.