Blood On The Wall
I Centralamerika beger sig en karavan av migranter som söker ett bättre liv norrut till USA. Från den Oscarsnominerade regissören Sebastian Junger och Emmy-belönade producenten Nick Quested utforskar Blood On The Wall djupet av korruption som plågar Mexiko och Centralamerika.
Blood On The Wall utforskar den korruption som plågar Mexiko och hur gårdagens policy skapat dagens laglöshet. Filmen följer en karavan migranter från Centralamerika på väg till USA, samma gräns som smugglare använder för att smuggla droger och pengar. Vanliga mexikaner försöker finna rättvisa i detta kaos.