Bortom skyarna
Kanata blir förrådd av en allierad och tas tillfånga. Det som gör situationen än värre är att två av hans vänner ses bland Ideals medlemmar. Weisheit vrider om kniven och avslöjar ett chockerande förflutet.
Kanata blir förrådd av en allierad och tas tillfånga. Det som gör situationen än värre är att två av hans vänner ses bland Ideals medlemmar. Weisheit vrider om kniven och avslöjar ett chockerande förflutet och ger order om att Kanata ska elimineras. Hans chans att fly verkar obefintlig.