Café Para Llevar
Alicia stöter oväntat på sin ex-pojkvän medan hon diskuterar sitt bröllop i telefon. Hon går in på första bästa kafé och beställer kaffe, och som ödet vill, stöter hon på sin ex-pojkvän Javi där.